Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

FlexFront Full Service helpt u op weg naar een gezonde toekomst met heel concrete oplossingen, zodat u voldoende nieuwe klanten houdt en omzet haalt uit uw bestaande klanten. Daarbij wordt u volledig ontzorgd. FlexFront Full Service is ontstaan uit de volgende inzichten:

  • De klant begint zijn zoektocht naar een hypotheek online en komt vaak uit bij de grote online partijen. Voor de kleinere, lokale financieel adviseur is het moeilijk om daar tussen te komen. Aansluiting zoeken bij een grote franchiseketen is niet het gewenste antwoord.
  • Veel advieskantoren willen meer halen uit bestaande klanten, maar komen daar niet voldoende aan toe. Met de ondersteuning van FlexFront Full Service creëert u wel tijd om echt werk te maken van actief klantbeheer.
  • Automatisering zorgt voor betere en goedkopere processen, maar het is lastig en duur om de juiste keuzes te maken.

 

Samen zijn we sterk

De website MijnHypotheekGeregeld.nl is een belangrijk onderdeel van FlexFront Full Service. Hiermee bieden we u reviews, rekentools, hypotheekinformatie en geven we uw advieskantoor een gezicht.

 

Samen met u werken we in één systeem 

Doordat we samen werken in één systeem ziet u precies dezelfde informatie als uw binnendienst. Datzelfde geldt voor uw  klant. Klantdata blijft vanzelfsprekend van u. Samen kunnen we investeren in automatiseren en digitaliseren en zorgen daarmee voor onze toekomstbestendigheid.

 

U en uw klanten zijn in goede handen

Natuurlijk blijft FlexFront de vertrouwde dienstverlening bij hypotheekaanvragen leveren. We bieden u een groot assortiment geldverstrekkers, begeleiden uw aanvraag, leveren kennis en expertise en staan voor u klaar. We kunnen uit uw naam, met de Compleet Dossier Service, de binnendienstrol vervullen: u het advies en wij begeleiden de klant bij het completeren van het dossier. Daarmee bespaart u 4 tot 6 uur per klant. We staan de klant bij tot en met het passeren bij de notaris.

 

Zorgplicht en een verdienmodel gaan hand in hand

We voeren namens u actief beheer uit. Na passeren zorgen we voor een bloemetje voor uw klant. We bellen de klant na en checken daarna elk jaar of er iets gewijzigd is in de situatie van uw klant. Blijkt er een aanvullende adviesbehoefte? Dan regelen we de afspraak met u. Uit uw naam vervullen wij voor u de binnendienstrol, zodat u zich op uw advieswerk kunt richten. Zo voldoet u aan uw zorgplicht. Doordat u omzet haalt uit bestaande klanten, wordt ook uw portefeuille meer waard.

 

De website MijnHypotheekGeregeld.nl biedt reviews, rekentools, hypotheekinformatie en geeft uw advieskantoor een gezicht. Met de website brengen we een online vliegwiel op gang, waardoor ook uw kantoor steeds beter en vaker gevonden zal worden.

Verzoeken tot een gesprek met een adviseur op MijnHypotheekGeregeld.nl worden door FlexFront opgevolgd. Binnen 2 uur op kantoordagen tussen 9.00 uur en 21.00 uur en binnen 4 uur op weekenddagen tussen 10.00 uur en 17.00 uur. Anders op de volgende dag. Nadat contact is gemaakt met de geïnteresseerde bezoeker van de website, zorgen we ervoor dat de lead direct in uw agenda én voorbereid bij u aan tafel komt. Hiermee gaat u, net als de grote online partijen, meeprofiteren van de kracht van het internet.

 

FlexFront Full Service:

Module ‘Online’ Module ‘Binnendienst’ Module ‘Actief beheer’
  Klantcontact uit uw naam: Introductie na passering:
Een website onder uw eigen domeinnaam Begeleiding klant Servicecall
Online vindbaarheid Completeren dossier Bloemetje
Online reken- en selectietools Begeleiden passering Uitvragen review Advieskeuze.nl
Reviews Facturatie Altijd bereikbaar voor uw klant
Panklare en concrete leads Vraagbaak voor klant Jaarlijkse check klantsituatie
  Zowel voor nieuwe als bestaande klanten Jaarlijkse vragenlijst
    Bijhouden klantdossier en updaten klantdata
    Adviesbehoefte? Afspraak in uw agenda!

Online portal & app voor klant met 24/7 toegang tot gegevens


Samengevat:

  • FlexFront ontzorgt en regelt alles voor u
  • Samen werken in één systeem
  • Panklare leads uit eigen klantenbase én daarbuiten
  • Uw vaste kosten worden variabel
  • U kunt zich focussen op uw kerntaak en kernkwaliteit: adviseren
  • U bent eigenaar van uw klanten en klantdata, waarbij FlexFront deze actief beheert en onderhoudt
  • Service waar u blij van wordt!

 

Samen een gezonde toekomst met FlexFront Full Service

In de folder Samen zijn we sterker laten we de voordelen van onze dienstverlening FlexFront Full Service zien.

 

Wilt u ook toekomstproof worden? Maak een afspraak met uw accountmanager.

Koen Jeronimus of Paul Woestenburg geeft u een uitgebreid inzicht in de mogelijkheden en bespreekt de kosten en opbrengsten met u.

Koen Jeronimus
Koen Jeronimus 06 271 551 17
Paul Woestenburg
Paul Woestenburg 06 113 341 25