Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

FlexFront Full Service biedt u:

  • Online slagkracht; hypotheek zoekenden worden úw leads
  • Efficiency: lagere vaste kosten dankzij automatisering en uitbesteding van de binnendienst

  • Actief klantbeheer: zorgplicht en een gezond verdienmodel, ook in tijden van minder nieuwe hypotheken

 

Herkent u deze uitdagingen? En heeft u behoefte aan ondersteuning? Dan is FlexFront Full Service ideaal voor u!

Ontwikkelingen gaan heus niet altijd even snel, maar toch komt er veel op u af:

  • Digitalisering, automatisering van het proces, bronontsluitingen, wat leidt tot lagere kostprijzen van partijen die hierin mee kunnen en gaan.

    Heeft u al kunnen investeren in verlaging van uw kostprijs?

  • Steeds meer consumenten starten online en kiezen van daaruit een advieskantoor.

    Bent u goed vindbaar en biedt u online diensten?
    Krijgt u al leads binnen die u adequaat en snel opvolgt?

  • We zijn enorm afhankelijk van nieuwe hypotheken en komen niet toe aan het koppelen van een gezond verdienmodel aan zorgplicht en goede dienstverlening aan bestaande klanten.

    Doet u al aan actief klantbeheer?

 

 

Wat doet FlexFront voor u?

Full Service
  • Toegang tot een groot aantal hypotheekverstrekkers
    • Aanbod voor elke doelgroep
    • Betrouwbare, bewezen geldverstrekkers met goede voorwaarden, kwaliteitsprocessen en ‘here to stay’
    • Kennisspecialisten en acceptanten FlexFront
  • Volledige ondersteuning richting geldverstrekker en in de hele keten
    • Rente-aanbod binnen 24 uur
    • Beoordeling binnen 24 uur
  • Voorbespreekdesk
    • Elke klantsituatie bespreken, hoe ingewikkeld ook
  • Toegang tot de FlexFront Academy:
    • Informatie, webinars, bijeenkomsten
    • Over geldverstrekkers, adviesinhoudelijk, ondernemerschap
    • Uitgebreide productvergelijkers en kennisbank
  • Gebruikmaken van FAST: CRM, workflow, koppeling adviespakketten en andere bronnen
  • Uw eigen accountmanager

 

Module ‘Online’ Module ‘Binnendienst’ Module ‘Actief beheer’
  • Een website onder uw eigen domeinnaam
  • Online vindbaarheid
  • Online reken- en selectietools
  • Reviews
  • Panklare en concrete leads

Klantcontact uit uw naam:

  • Begeleiding klant
  • Completeren dossier
  • Begeleiden passering
  • Facturatie
  • Vraagbaak voor klant

Zowel voor uw nieuwe als bestaande klanten

Introductie na passering

  • Servicecall
  • Bloemetje
  • Uitvragen review Advieskeuze.nl
  • Altijd bereikbaar voor uw klant

Jaarlijkse check klantsituatie

  • Jaarlijkse vragenlijst
  • Bijhouden klantdossier en updaten klantdata
  • Adviesbehoefte? Afspraak in uw agenda!
 

Online portal & app voor klant met 24/7 toegang tot gegevens

 

Samengevat:
FlexFront ontzorgt en regelt alles voor u

  • Alles in het FAST systeem
  • Panklare leads uit eigen klantenbase & daarbuiten
  • Uw vaste kosten worden variabel
  • U kunt zich focussen op uw kerntaak & kernkwaliteit: adviseren
  • U bent eigenaar van uw klanten en klantdata, waarbij FlexFront deze actief beheert en onderhoudt
  • Service waar u blij van wordt!


Heeft u interesse? Dan gaan we graag in gesprek met u!

U kunt ook een e-mail sturen naar intermediairservicedesk@flexfront.nl, dan nemen wij spoedig contact met u op.

Sabine Verhoeven
Sabine Verhoeven 06 464 289 06
Dylan Dresens
Dylan Dresens 06 109 136 07
Michiel van der Linde
Michiel van der Linde 06 204 221 33
Koen Jeronimus
Koen Jeronimus 06 271 551 17