Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

Gewijzigde samenwerking Home Invest en FlexFront

Vanaf 1 januari 2021 heeft u voor geldverstrekkers die u via Home Invest wilt betrekken, een directe aanstelling bij Home Invest nodig. U dient de aanvraag direct in bij Home Invest en onderhoudt het contact over de aanvraag met de collega’s van Home Invest. FlexFront speelt in dat geval geen rol.
 

Welke geldverstrekkers via FlexFront, welke geldverstrekkers via Home Invest?

  • Welke geldverstrekkers vraagt u via FlexFront aan? Met een volmacht: Argenta, A.S.R., Centraal Beheer, HollandWoont, Hypotrust, IQWOON, Lloyds Bank, Lot Hypotheken, MUNT Hypotheken, NIBC Direct, Robuust, Tulp Hypotheken en Vista Hypotheken. Zonder volmacht: Attens, Obvion Hypotheken, Syntrus, Woonfonds en Woonnu.
  • Wij verwachten binnen enkele weken de samenwerking met Allianz rond te krijgen. Ook zonder volmacht. Houdt u onze berichtgeving in de gaten zodat u weet vanaf wanneer u deze geldverstrekker via FlexFront kunt indienen. Totdat dit rond is kunt u via de oude route blijven aanvragen.
  • Bij Home Invest kunt u vanaf 1 januari 2021 voor Aegon, ING, Merius, NN, Tellius, Reaal en Venn Hypotheken terecht. Hiervoor is een directe aanstelling bij Home Invest nodig.

Alle lopende aanvragen worden uiteraard gewoon afgehandeld, ook als de aanvraagroute gedurende de looptijd van de aanvraag wijzigt.
  
Heeft u vragen?
Als u vragen heeft kunt u vanzelfsprekend contact opnemen met uw accountmanager of de Intermediair Service Desk via telefoonnummer 030 600 5120. Wij helpen u graag.

 

Doorlooptijden

Geldverstrekker
Rente-aanbod      
Compleet dossier Opmerkingen
Aegon 2 a 3 werkdagen 3 werkdagen Met uitzondering van maatwerk en beheer
Allianz 1 werkdag 3 werkdagen Compleet dossier oversluiting: 4 werkdagen 
Reaal 1 werkdag 3 werkdagen  
ING n.v.t. 3 werkdagen  Geen rente-aanbod, maar stukkenlijst. Stukken dienen binnen 5 dagen te worden aangeleverd / compleet dossier ondernemer 9 werkdagen
Nationale Nederlanden 1 werkdag 8 werkdagen Voorbehouden 3 werkdagen
Tellius n.v.t. 4 werkdagen Verstrekt op dit moment geen hypotheken aan nieuwe klanten

 

Omdat het acceptatieproces niet volledig via onze midoffice Nationaal Hypotheek Loket loopt, hebben wij geen volledig inzicht in het betreffende acceptatiekader en zijn we daarvoor ook niet verantwoordelijk. We verwijzen daarom naar de betreffende acceptatiegidsen op de website van Home Invest. Uiteraard kunt u met vragen terecht bij de voorbespreekdesk.