Veel advieskantoren willen meer halen uit bestaande klanten, maar komen daar niet voldoende aan toe. Met de ondersteuning van FlexFront creëert u wel tijd om echt werk te maken van Actief Beheer. Daarvoor hebben we een bewezen aanpak ontwikkeld.
200 klanten aanschrijven leidt tot 15 betaalde adviesgesprekken
FlexFront voert namens u het Actief Beheer uit. Hoe we dat doen? We vragen uw klant een vragenlijst in te voeren en bellen de respondenten uit uw naam na waarbij we checken of er iets gewijzigd is in de situatie van uw klant. Blijkt er een aanvullende adviesbehoefte? Dan regelen we de afspraak met u. Wij vullen uw agenda, zodat u zich op uw advieswerk kunt richten. Zo voldoet u aan uw zorgplicht. Doordat u omzet haalt uit bestaande klanten, wordt ook uw portefeuille meer waard. Bovendien neemt het aansprakelijkheidsrisico in uw portefeuille af. Maar bovenal levert deze werkwijze u blije, tevreden klanten op. Die uw aandacht enorm waarderen.