Team Intermediair Service Desk
Teamleider Compleet Dossier Service
Teamleider Intermediair Service Desk
Ik ben werkzaam als accountmanager bij FlexFront, waardoor ik veel onderweg ben naar mijn klanten. Wij zijn de schakel tussen de geldverstrekker, de adviseur en de consument. Een veelzijdige functie waarin wij meedenken met de adviseur. Nee kennen we niet maar gaan op zoek naar ‘hoe kan het wel’. Dat en het dagelijkse contact met de klant, de diversiteit in gesprekken want geen klant is hetzelfde, maakt van deze functie elke dag weer een leuke uitdaging.
Het vak Hypotheek is leuk en breed. De consument helpen hun droomhuis (mede) te verwezenlijken dat geeft een kick. FlexFront is een prettig bedrijf om voor te werken. Het is een platte organisatie met korte lijnen waardoor we snel kunnen schakelen. Het is hier echt, Lekker doen!
Team Compleet Dossier Service
Team Intermediair Service Desk
Team Compleet Dossier Service
Team Compleet Dossier Service
Het leukste aan mijn werk vind ik de afwisseling en het contact met de adviseurs. Elk dossier is weer anders en je bent met emoties bezig. Je helpt de klant tenslotte bij het verkrijgen van hun droomhuis. We gaan voor dagverwerking en stoppen pas als het laatste dossier is weg gewerkt.
Zo lang als ik mij kan herinneren ben ik al actief in de financiële branche. Een branche die voortdurend in verandering is en zeker nooit saai wordt. Synoniem aan regels en daar denkt men al gauw aan saai. Het daagt mij juist uit om in die grijze gebieden toch nog mogelijkheden te vinden voor onze klanten.
Ik ben werkzaam op de Voorbespreekdesk en de Buy-to-Let Expertisedesk bij FlexFront. Hier houden we niet van het woord nee. We zoeken de grijze gebieden op. Op zoek naar wat wel kan. Escalaties oplossen als er iets dreigt mis te gaan vind ik het leukste aspect van mijn baan. Als team zorgen wij ervoor dat de consument zijn droom kan waarmaken en het liefst zo snel mogelijk. De korte lijnen intern bij FlexFront en met onze hypotheekaanbieders maken dit ook mogelijk.
Team Compleet Dossier Service
Voorbespreekdesk
Team Compleet Dossier Service
Bij de Intermediair Service Desk zit ik bij FlexFront helemaal op mijn plek. Mijn drijfveer is om onze klanten het zo makkelijk mogelijk te maken. Ik geloof dat je door samenwerking alles beter maakt. Ik informeer onze adviseurs over unique selling points van onze geldverstrekkers en help onze klanten graag om een goed dossier aan te leveren waardoor de consument sneller een antwoord krijgt. FlexFront is een fijne organisatie om voor te werken en zeker ook om mee samen te werken. Daarom enthousiasmeer ik graag nieuwe adviseurs om hetzelfde te doen als 1.200 andere collega-kantoren. Service waar u blij van wordt!
Team Compleet Dossier Service
Team Compleet Dossier Service
Team Intermediair Service Desk
Team Compleet Dossier Service
Ik houd mij bezig met marketing en communicatie binnen FlexFront. Een functie die elke dag weer anders en uitdagend is omdat de hypotheekbranche continu in beweging is en onze organisatie voorop wil lopen met elk initiatief dat er voor zorgt dat de consument beter geholpen wordt. In ons eigen trainingscentrum organiseren we regelmatig acceptatieworkshops voor een beter begrip van het acceptatiekader want onze focus in communicatie ligt op het stimuleren van samenwerking en loyaliteit. Het hypotheekproces is tenslotte een samenspel tussen klant, adviseur en acceptant.
Team Intermediair Service Desk
Bij FlexFront ben ik werkzaam als Manager Operations. Ik werk sinds februari 2015 in de hypothekenbranche; daarvoor heb ik in de voedingsbranche en als projectmanager van medische congressen gewerkt.
Het leuke van de hypothekenbranche is dat de meeste mensen in hun leven één of meerdere keren er mee te maken krijgen.
Wat ik leuk vind aan mijn werk is het organiseren van de workflow, zorgen dat alles goed verloopt en dat we optimaal kunnen samenwerken. FlexFront is een dynamische organisatie en bovendien enorm gegroeid en dat is erg leuk om mee te mogen maken.
Team Compleet Dossier Service
Team Compleet Dossier Service