Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

Vanaf 3 maart 2020 tot 15 augustus 2020 kon u stemmen voor de Gouden Lotus Award die door InFinance dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt werd. FlexFront heeft met trots en dankbaarheid ook in 2020 de Gouden Lotus Award in de categorie Beste serviceprovider > 700 kantoren gewonnen.

Maar daar stopt het natuurlijk niet, want ook volgend jaar willen we weer winnen. De drukte van het afgelopen jaar heeft de nodige verbeterpunten blootgelegd, waarmee we de komende periode mee aan de slag gaan. Omdat wij er alles aan willen doen om de allerbeste serviceprovider voor u te zijn en te blijven!

 

 

 

De allerbeste word je natuurlijk niet zomaar 

In onze nieuwsbrief van 2 maart 2020 '2019:een hectisch jaar' namen we u in vogelvlucht mee in een bewogen jaar, maar tevens in onze wens ook dit jaar weer de allerbeste te zijn. We investeren keihard in onze kwaliteit om dat te bereiken. Door het jaar heen pakken we continue verbeterpunten op om u een betere dienstverlening te leveren. Momenteel zijn we heel concreet bezig met: 

  • Bereikbaarheid (betere bereikbaarheid van onze acceptanten)
  • Direct handelen (direct oppakken van terugkoppelingen en extra stukken)
  • Rappels en aantekeningen (altijd vooraf bellen om het direct op te lossen en opvolgen met een duidelijke uitleg)

Onder leiding van 3 ambassadeurs wordt door ons team hard gewerkt aan deze 3 thema's. En hierna pakken we weer nieuwe verbeterpunten op. Heeft u suggesties? Mail deze dan naar samenwerken@flexfront.nl of bel ons op. Want graag winnen we opnieuw zo'n mooie prijs, maar nog mooier is het om daadwerkelijk de allerbeste in de markt te zijn; u de allerbeste kwaliteit te kunnen leveren en te zorgen voor de allerbeste service waar u blij van wordt.
 

Leestip over onze reis om de beste te zijn en te blijven: