FAST inlog adviseur | contact

 

Hoe zet ik Compleet Dossier Service aan?

Direct nadat u uw aanvraag heeft ingediend, geeft u in FAST aan of u gebruik wilt maken van de Compleet Dossier Service. Per dossier bedragen de kosten € 255,- (vrijgesteld van BTW). U informeert uw klant over uw binnendienst op afstand. Wij nemen vervolgens (telefonisch) contact op met uw klant en begeleiden hem/haar door het administratieve proces dat volgt na uw inhoudelijke advies. Onze Compleet Dossier Service staat uw klant gedurende dit proces bij met raad en daad. Zodra uw klant een adviesinhoudelijke vraag heeft, geven wij dit door aan u. Zo doet iedereen waar hij het beste in is. Voor een soepele en optimale klantervaring.

U kunt incidenteel of structureel kiezen voor de Compleet Dossier Service dienstverlening. U regelt dit eenvoudig in FAST. In uw beheeromgeving in FAST kiest u voor activeren Compleet Dossier Service. U kiest voor Ja bij actief en definieert vervolgens de periode. Bij werkwijze kiest u aansluitend voor:

  • Nieuwe dossiers
  • Handmatig
  • Nieuwe dossiers en Handmatig

 

Gaat u voor goud?

De aanlevering van documenten is een tijdrovend en soms frustrerend proces. De Compleet Dossier Service neemt zorgen uit handen en staat uw klant met raad en daad bij. Door gebruik te maken van onze Compleet Dossier Service, stijgt ook het percentage van het aantal documenten dat in een keer goed aangeleverd wordt (de FTR). Dit bevordert de kwaliteit waardoor u in aanmerking komt voor een volgende loyaliteitsklasse. U kunt met deze dienstverlening dus flink besparen in kwaliteit en tijd maar ook in kosten. Gaat u voor goud?

Wist u dat u voor een dossier in loyaliteitsklasse goud € 199,- betaalt in plaats van de € 325,- in de basisklasse. Samen met de € 255,- voor de Compleet Dossier Service, kunnen de kosten voor een dossier totaal op € 454,- uitkomen. Bespreek met uw accountmanager wat u kunt doen om in Goud te komen.

 

Klantportaal

Steeds meer consumenten zijn gewend om het administratieve proces rondom een verzekering of hypotheek zelf te regelen. Wij vinden dit een goede ontwikkeling omdat het u de gelegenheid geeft alle focus te richten op het inhoudelijk advies. Uw klant zorgt vervolgens dat de benodigde documenten op de juiste plek terecht komen zodat het acceptatieproces in gang kan worden gezet. Dit versnelt het proces en zorgt bovendien dat u efficiënt te werk kunt gaan. Om aan deze behoefte te voorzien heeft FlexFront het klantportaal ontwikkeld.

In het klantportaal uploadt uw klant alle documenten die nodig zijn voor het verstrekken van de hypotheek. Uw klant wordt stap voor stap begeleid en op de hoogte gehouden of het document correct is ingeleverd. Voldoet een document nog niet helemaal aan de vereisten, ontvangt de klant een bericht met duidelijke infotorial naar een succesvolle aanlevering. In het klantportaal ziet uw klant bovendien in welk stadium het acceptatieproces zich bevindt.

Door deze duidelijke communicatie is uw klant altijd volledig geïnformeerd waardoor eventuele onrust wordt weggenomen. In het klantportaal staan uw kantoorgegevens en de gegevens van de commerciële binnendienst duidelijk, per dossier, vermeld.

Wilt u meer weten? Belt u dan naar 030 600 5120 of mailt u naar [email protected]. Ons accountmanagement helpt u graag op weg.