Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

Compleet Dossier Service

U bent hypotheekadviseur. Uw kernkwaliteit is het geven van advies. Het liefst richt u zich volledig op het advies en laat u het administratieve gedeelte – het completeren van het dossier – aan andere specialisten over. Dat kan bij FlexFront. Incidenteel of structureel. 

Onze Compleet Dossier Service bestaat uit een team met ervaren dossierassistenten die naast hypotheekexpertise ook een grote dosis klantempathie bezitten waardoor uw klant een service zal ervaren waar hij/zij blij van wordt. Natuurlijk uit uw naam, u bent en blijft tenslotte de adviseur van uw klant.

Zodra u het rente-aanbod heeft besproken en de klant heeft ondertekend, geeft u in FAST aan of u gebruik wilt maken van de Compleet Dossier Service. U informeert uw klant over uw assistent op afstand. Wij nemen vervolgens (telefonisch) contact op met uw klant en begeleiden hem/haar door het administratieve proces dat volgt na uw inhoudelijke advies. Onze Compleet Dossier Service staat uw klant gedurende dit proces bij met raad en daad. Zodra uw klant een adviesinhoudelijke vraag heeft, geven wij dit door aan u. Zo doet iedereen waar hij het beste in is. Voor een soepele en optimale klantervaring.

U kunt van de compleet dossier service gebruiken maken op structurele basis of ten tijde van drukte op uw kantoor of in geval van ziekte, vakantie of in piekperiodes. Voor deze service betaalt u vanaf 1 januari 2019 € 175,- per dossier. Bij deze service is het klantportaal beschikbaar voor uw klanten.

 

Wilt u meer weten? Belt u dan naar 030 600 5120 of mailt u naar dam@flexfront.nl. Ons deskaccountmanagement helpt u graag op weg.