dinsdag, 30 juni 2020 14:12

Dit jaar dingen we alweer voor het vijfde achtereenvolgende jaar mee voor de Gouden Lotus Award in de categorie Beste serviceprovider.

De Gouden Lotus Award is een initiatief van InFinance en wordt dit jaar voor de vijfde keer georganiseerd. Hoewel we er nooit om gevraagd hebben, zijn we er vanaf het eerste moment dat bekend werd dat wij genomineerd waren, vol ingegaan. Ieder jaar is het toch weer spannend en gieren de zenuwen door de keel bij de prijsuitreiking. Die uitreiking proberen we als het ook maar even mogelijk is via een livestream op kantoor te volgen. En al vier jaar lang is er een enorme ontlading onder collega’s bij het winnen van die felbegeerde prijs.

 

Natuurlijk is het leuk om een prijs te winnen. Het voelt als een bekroning voor al dat harde werken, de spreekwoordelijke kers op de taart. Maar we verliezen natuurlijk niet uit het oog waar het eigenlijk om gaat. De afgelopen weken is er bij ons veel gepraat over het FlexFront DNA. Want hoe blijven we onszelf, in deze alsmaar veranderende en zeer drukke markt en zeker ook na de overname van FlexFront door het Australische Link Group. Wij geloven in een verbintenis tussen onze collega’s onderling en we zitten er allemaal op dezelfde manier in. Dat maakt van FlexFront een hele gave organisatie en het maakt dat we opvallen in de markt. We gaan ervoor en willen het beste voor onze klant. En onze klant is divers. Wij bedienen niet alleen de adviseur, maar ook de geldverstrekker en uiteindelijk gaat het natuurlijk om de consument: de mens achter het dossier. We zijn geen ja-knikkers, geen nee-schudders en we vinken geen lijstjes af. We denken na: hoe kan het wél?

 

Vorige week stuurden we vol trots een nieuwsbrief rond met een eerste tussenstand. Yes! We staan op de eerste plek. De volgende dag al verschijnt er vanuit de organisatie van de Gouden Lotus Award een tweede tussenstand. Oh nee! We zijn een plek gezakt. In de afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan kwaliteit, snelheid en loyaliteit. Vanuit marketing en communicatie hebben we veel gedaan aan onze branding, die nu staat als een huis. Onze klanten zijn daardoor een hoge standaard van ons gewend. De afgelopen maanden zijn zo uitdagend geweest; het hoge aantal aanvragen, de druk van corona, wennen aan het vele thuiswerken en alle kanttekeningen die dat met zich meebrengt. Het maakt het lastig om aan alle verwachtingen te voldoen, al zijn die misschien terecht. Maar ook wij zijn mensen, mensen die aan een dossier werken. En in alle drukte hebben we wel eens een telefoontje gemist of schrijven we een onduidelijke rappel en maken we sneller een foutje. Misschien staan we daarom nu tweede in de laatste tussenstand.

 

Maar waar is onze winnaarsmentaliteit? Want ook die zit in het FlexFront DNA. Dus: hoe kan het wel? Hoe kunnen wij de beste zijn? En hoe kunnen we winnen? Eigenlijk is die vraag gemakkelijk te beantwoorden. Dit doen we door te zijn wie we zijn, namelijk FlexFront. En we staan voor de mens achter het dossier. We zijn een partner voor de adviseur. Samen gaan we voor elke dag een beetje beter. En dat doen we met onze passie en een vleugje rock & roll. We hebben maar één keuze en dat is het beste doen voor de adviseur en de consument én daarmee winnen. De dood of de gladiolen. Omdat we de beste zijn en dat is het enige dat telt.

Stemmen kan tot zaterdag 15 augustus. Stemt u op ons? Dat kan via advieskeuze.nl, klik daarvoor op deze link: https://extranet.advieskeuze.nl/account/logon?ReturnUrl=%2Flocaties%2Fonderzoek.

Hartelijk dank voor uw stem!

 

Marianne Edeling

Marketing & Communicatie Coördinator