Wij willen continu de kwaliteit van onze dienstverlening verbeteren. Uw mening is daarom van groot belang. Ook als u niet tevreden bent over onze dienstverlening horen wij dit graag van u.
Bent u consument?
U kunt uw klacht het beste eerst met uw adviseur bespreken. Uw adviseur is uw eerste aanspreekpunt en kan mogelijk de klacht zelf al met u oplossen. Als uw klacht toch betrekking heeft op onze dienstverlening, dan kan uw adviseur namens u de klacht bij ons indienen. Komt u er niet uit met uw adviseur? Dan kunt u alsnog uw klacht bij ons indienen via klachten@linkassetservices.nl
Bent u adviseur?
Wij verwijzen wij u naar onze externe klachtenprocedure.
We ontvangen uw klacht bij voorkeur per e-mail via klachten@linkassetservices.nl
U mag uw klacht ook per post sturen. Ons adres is:
FlexFront B.V.
T.a.v. afdeling Risk & Compliance
Postbus 240
3600 AE Maarssen
U ontvangt uiterlijk binnen drie werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen, of eerder als mogelijk, een ontvangstbevestiging. Onze reactie volgt op dezelfde manier als wij uw klacht hebben ontvangen. Heeft u per e-mail uw klacht gestuurd? Dan krijgt u een reactie per e-mail terug. Heeft u per post uw klacht ingediend? Dan sturen wij u een brief.
Ons uitgangspunt is dat de behandeling van de klacht uiterlijk binnen twee weken door ons is afgewikkeld. Wij zullen ons onderbouwde standpunt schriftelijk aan u mededelen. Lukt het ons niet om binnen deze twee weken te reageren? Dan laten wij u dat op tijd weten.
Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan heeft u het recht om binnen drie maanden na ontvangst van ons standpunt een klacht in te dienen bij het Klachten Instituut Financiële Dienstverlening, kortweg: Kifid. Hoe u dit moet doen kunt u lezen op hun website: www.kifid.nl
FlexFront is bij Kifid geregistreerd onder nummer 300.013909