Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

 

FAST is een verwerkingsplatform dat in eigen beheer door FlexFront Groep is ontwikkeld. Doordat FAST ons eigen platform is biedt ons dat de gelegenheid snel innovaties toe te kunnen voegen. Hierdoor kunnen we u het beste hypotheekproces van Nederland aanbieden. Het stelt u (en uw klant) in staat elk dossier optimaal te volgen en verschaft u bovendien informatie waardoor het acceptatieproces wordt geoptimaliseerd. Een juist gebruik van FAST zorgt voor een substantiële tijdswinst waardoor uw klant sneller antwoord krijgt en u een lagere dossierprijs betaalt.

 

Samenwerken

Als u een samenwerking met FlexFront heeft of aangaat, maakt u automatisch gebruik van ons FAST verwerkingsplatform. Hierdoor kunt u altijd gebruik maken van alle functionaliteiten in FAST. Via FAST helpen we u en/of uw binnendienst met pragmatische inzichten en rapportages waarmee u de aanleverkwaliteit kunt optimaliseren. Tevens ontvangt u bij elk uitgebracht indicatief/bindend aanbod ook een complete set data per HDN zodat uw klantdossier voorzien is van de meest recente gegevens en is uw dossier audit-proof. Bovendien is voor elk dossier een factuur beschikbaar die u kunt overhandigen aan uw klant.

In FAST vindt u de loyaliteitsklasse van uw kantoor. Het loyaliteitsprogramma is gebaseerd op drie pijlers: breedte aanbod, documenten FTR en dossier doorlooptijd. U heeft invloed op deze drie pijlers en wanneer u deze pijlers effectief inzet, scheelt dit tijd en kosten in het acceptatieproces. Dit efficiëntievoordeel geven we u graag terug.

 

Werkt u met een adviespakket?

FAST zorgt voor een vlekkeloze connectie met uw adviessoftware. U uploadt de documenten rechtstreeks in FAST. Zodra alle documenten in FAST verzameld zijn en daarmee het dossier compleet is zorgen wij voor de beoordeling.

 

FlexFront Adviseursapp en klantportaal

Aan FAST is de Adviseursapp en het klantportaal gekoppeld. Met de FlexFront app kunt u op elke locatie en op elk moment van de dag de dossierstatus volgen en u kunt pushberichten ontvangen van goed- en afgekeurde stukken. Het klantportaal is exclusief gekoppeld aan onze Compleet Dossier Service. Met het klantportaal bieden we uw klant de mogelijkheid de status van zijn/haar dossier te volgen en zelfstandig documenten te uploaden.

 

Hoe werkt FAST?

Raadpleegt u voor het eerste gebruik de FAST handleiding. Een nieuw systeem is altijd even wennen en daarom hebben we alvast wat vragen voor u beantwoord in FAST Meest gestelde vragen. Zijn er nog steeds onduidelijkheden neemt u dan contact op met onze specialisten van de intermediaire servicedesk via 030 600 5120, optie 2 of mailt u naar intermediairservicedesk@flexfront.nl

 

FAST: Efficiënte verwerking voor optimale klanttevredenheid 

De volgende efficiënte stap in FAST

 

In 2018 is FAST uitgeroepen tot de meest innovatieve dienstverlening aan het intermediair en is daarmee winnaar van de Gouden Lotus Award.