Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

Compleet Dossier Service is voor u misschien wel dé uitkomst. U kunt zich focussen op het advies en ons team ontzorgt u en uw klant volledig in het hypotheekproces.

Wij begeleiden uw klant tot en met passeren met het juist en tijdig aanleveren van de stukken, we bellen de klant uit uw naam op om uitleg te geven, te attenderen op belangrijke deadlines en leggen alles rustig en professioneel uit. En wij zijn bereikbaar voor uw klanten, ook als u bijvoorbeeld een weekje vrij bent. We krijgen van consumenten een gemiddelde NPS score van +87.

En u ontzorgen we door de ORV en Bankgarantie aan te vragen en te monitoren, de communicatie met de geldverstrekker te verzorgen en u alleen te betrekken als er adviesinhoudelijke vragen zijn.

En het mooie is dat we samen werken in uw kantoorapplicatie, Elements, Accelerate of ons eigen FAST systeem. U kunt dus alles zien, zoals status van het dossier en correspondentie met uw klant of met de geldverstrekker.

De ervaring leert dat u tussen de 4 en 6 uur per klant aan tijd bespaart. Mooi om deze tijd te besteden aan het adviseren van meer klanten, aan bestaande klanten met actief klantbeheer of te genieten van wat meer vrije tijd.

Natuurlijk wenst u graag kwaliteit te leveren aan uw klanten en grip te houden op uw dienstverlening aan uw klanten. Op dat vlak kunnen we u echter garanderen dat het Compleet Dossier Service team uw verwachtingen zal overtreffen en een zeer hoge kwaliteit levert. Uw collega adviseurs waarderen de Compleet Dossier Service dienstverlening van FlexFront met een NPS score van +87!
 

Waarom Compleet Dossier Service?

  • U bespaart per klant 4 tot 6 uur
  • U kunt meer de focus leggen op het advies, waardoor de kwaliteit van uw dienstverlening wordt verhoogd
  • Het dossier is goed te volgen in uw systeem
  • 1 op de 100 hypotheekaanvragen gaan nu al via de binnendienst van FlexFront
  • € 225 per dossier. De prijs per aanvraag gaat hiermee zeer waarschijnlijk omlaag


Dit vinden uw collega's

Compleet Dossier Service krijgt een NPS score van +87, gegeven door adviseurs die gebruik maken van CDS. Op de vraag: zou u ons aanbevelen is een volmondig JA te horen. Wilt u weten wat anderen van onze dienstverlening vinden? Lees dan hier de artikelen van CVS Hypotheken en KMT Assurantiën!

 


In de folder 'Het gemak van Compleet Dossier Service' kunt u alles nalezen.

 

Webinar Compleet Dossier Service, wat levert het u op
 

  
Dylan Dresens en Bianca van den Heuvel van FlexFront praten u in dit webinar bij over Compleet Dossier Service, waarmee u tijd bespaart, uw dienstverlening verbetert en continuïteit creëert. Veel advieskantoren gingen u al voor! Webinar: Compleet Dossier Service - wat levert het u op terugkijken. Kijkers beoordeelden dit webinar met een 8,8. Wilt u de presentatie van het webinar in uw mailbox ontvangen, stuur dan een bericht naar samenwerken@flexfront.nl.

Meer weten of bent u geïnteresseerd in Compleet Dossier Service? Maak een afspraak met uw accountmanager. Sigrid Schuurman, Koen Jeronimus of Paul Woestenburg geeft u een uitgebreid inzicht in de mogelijkheden en bespreekt de kosten en opbrengsten met u.

Sigrid Schuurman
Sigrid Schuurman 06 464 289 06
Koen Jeronimus
Koen Jeronimus 06 271 551 17
Paul Woestenburg
Paul Woestenburg 06 113 341 25