Dit jaar dingen we alweer voor het vijfde achtereenvolgende jaar mee voor de Gouden Lotus Award in de categorie Beste serviceprovider.
Sterker uit de crisis komen, dat namen we ons bij FlexFront stellig voor toen we begin maart geconfronteerd werden met de lockdown en het exponentieel stijgende aantal aanvragen. We waren niet voorbereid op deze aantallen. We werkten natuurlijk al vanuit huis maar niet zo massaal als nu. We zagen elkaar niet meer, maar waren drukker dan ooit tevoren.
Al wakker wordende op deze bevrijdingsdag neem ik het nieuws tot me en begrijp dat de lock-down maatregelen verder versoepeld worden.
Wat een tijden zijn dit. De coronacrisis brengt zoveel spanning. De wereld staat in brand. Zelf vraag je je af hoe dichtbij het virus gaat komen. Je hoopt toch niet dat je naasten...
Michiel van der Linde, onze commercieel manager gaf het al aan in zijn blog: wat een dynamiek en energie bij FlexFront. Maar, dat is te zien in de hele markt. Iedereen is bezig met het zo goed als mogelijk reageren op de huidige Corona-situatie.
Na jaren aan geldverstrekkerskant te hebben gewerkt heb ik onlangs de overstap gemaakt naar een andere plek in de bedrijfskolom. Ik werk nu voor een serviceprovider. Van tevoren dacht ik dat ik wel wist hoe het er daar aan toe zou gaan, maar ik werd toch verrast.
Heeft u het gezien zaterdagavond? 19.05 uur op Nederland 1? Kassa trok de kritische broek aan over de gevolgen van de overspannen woningmarkt en wees met een priemende vinger naar de geldverstrekkers.
Er waren tijden dat we het heel gewoon vonden dat een klant dagen op antwoord moest wachten nadat een hypotheekdossier compleet ter beoordeling was aangeboden. Sterker nog; er zijn nog steeds geldverstrekkers die het presteren om de wachttijden op te laten lopen tot een periode waarin je riant op vakantie kunt om te relaxen. Punt is echter dat de financiering rondom de aankoop van een woning een bijzonder stressvolle periode is en het is onze taak om dit zo kort mogelijk te laten duren.
Ons 7-koppig deskaccountmanagement is gewend dagelijks de meest uiteenlopende vragen te beantwoorden. Voorlegsituaties, waarin Katinka en Anja gespecialiseerd zijn, passeren de revue, vragen over (het grijze gebied rondom) het acceptatiebeleid van onze vijf hypotheekverstrekkers, of de inhoud van onze workshops voor uw binnendienstmedewerkers wordt onder de loep genomen. Van 08.00 – 18.00 uur rinkelt de telefoon doorlopend en wij, deskaccountmanagers, houden ervan.
Mensen die een woning kopen, zitten vanaf het moment van ondertekening van de koopovereenkomst in spanning of ze een hypotheek krijgen. Ze willen snel duidelijkheid en weten of de koop kan doorgaan.