Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact

Steeds meer consumenten zijn gewend om het administratieve proces rondom een verzekering of hypotheek zelf te regelen. Wij vinden dit een goede ontwikkeling omdat het u de gelegenheid geeft alle focus te richten op het inhoudelijk advies. Uw klant zorgt vervolgens dat de benodigde documenten op de juiste plek terecht komen zodat het acceptatieproces in gang kan worden gezet. Dit versnelt het proces en zorgt bovendien dat u efficiënt te werk kunt gaan. Om aan deze behoefte te voorzien heeft FlexFront het klantportaal ontwikkeld.

In het klantportaal uploadt uw klant alle documenten die nodig zijn voor het verstrekken van de hypotheek. Uw klant wordt stap voor stap begeleid en op de hoogte gehouden of het document correct is ingeleverd. Voldoet een document nog niet helemaal aan de vereisten, ontvangt de klant een bericht met duidelijke infotorial naar een succesvolle aanlevering. In het klantportaal ziet uw klant bovendien in welk stadium het acceptatieproces zich bevindt.

Door deze duidelijke communicatie is uw klant altijd volledig geïnformeerd waardoor eventuele onrust wordt weggenomen. In het klantportaal staan uw kantoorgegevens en de gegevens van de dossierassistent duidelijk, per dossier, vermeld.

Het klantportaal is uitsluitend beschikbaar voor uw klanten in combinatie met de Compleet Dossier Service.