donderdag, 22 juli 2021 13:56
Onze collega’s vertellen over hun werk bij FlexFront. 5 vragen, 5 eerlijke antwoorden. Maak kennis met Femke Hovestad, teamleider Intermediair Service Desk.
- Als je moet kiezen: op kantoor werken of thuis? Wat maakt het verschil voor jou en wat mis je het meest? Ik werk het liefste op kantoor. Thuis mis ik de energie en de gezelligheid van de collega’s.
- Hoe belangrijk is de relatie met de adviseur voor jou? Dat is het allerbelangrijkste! De adviseur zit met een klant aan tafel en moet kunnen vertrouwen op mij en mijn collega’s. Als ik zeg dat de offerte er morgen is dan moet dat ook zo zijn.
- Geef 3 woorden die bij FlexFront en bij jou passen. Service, vriendelijk, meedenken.
- Het afgelopen jaar was een misschien nog wel pittiger jaar dan het jaar daarvoor. Grote pieken in drukte, aanvragen en telefoontjes. Er werd veel van de collega’s gevraagd. Hoe ga jij (met je team) hiermee om? Wij handelen telefoontje voor telefoontje af. We weten dat de soms wat langere wachttijden echt niet prettig zijn, maar wij willen elke adviseur de aandacht geven die nodig is en nemen daarom voor elke vraag de tijd.
- Al 5 jaar op rij zijn we uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Uiteraard gaan we ook voor de 6e. Waarom winnen wij hem dit jaar weer? Wij leveren service waar u blij van wordt. Elk dossier behandel ik of het mijn eigen dossier is. Ik denk mee en probeer eventuele problemen voor de adviseur zo snel mogelijk op te lossen.
Wordt u nog steeds blij van onze service?
Stemt u opnieuw voor FlexFront in de Gouden Lotus verkiezing 2021?
Breng uw stem uit.