woensdag, 28 juli 2021 14:31
Onze collega’s vertellen over hun werk bij FlexFront. 5 vragen, 5 eerlijke antwoorden. Maak kennis met Katinka Rademaker, Voorbespreekdesk en Buy-to-Let Expertisedesk.
- Als je moet kiezen: op kantoor werken of thuis? Wat maakt het verschil voor jou en wat mis je het meest? Voor corona begon had ik niet eens een thuiswerkplek. Ik wilde niet thuiswerken, maar toen moesten we wel. Nu ben ik helemaal om. Ik begin altijd vroeg en ben laat thuis in verband met de files. Nu merk ik dat er ’s avonds na je werk nog een leven is. Ik miste mijn collega’s wel heel erg, alleen thuis is ook maar alleen. Voordeel is wel dat je veel efficiënter werkt Ik ben nu voorstander voor 50/50.
- Hoe belangrijk is de relatie met de adviseur voor jou? Heel erg belangrijk, op de Voorbespreekdesk heb je bijna de hele dag contact met adviseurs, sommige wat vaker dan de ander, maar je bouwt echt een band met ze op. Je hebt elkaar nodig.
- Geef 3 woorden die bij FlexFront en bij jou passen. Klantgericht, gedreven, behulpzaam.
- Het afgelopen jaar was een misschien nog wel pittiger jaar dan het jaar daarvoor. Grote pieken in drukte, aanvragen en telefoontjes. Er werd veel van de collega’s gevraagd. Hoe ga jij (met je team) hiermee om? De Voorbespreekdesk bestaat maar uit twee collega's, daardoor zijn we een hecht team. We voelen elkaar goed aan en verdelen de taken onderling zo goed mogelijk en we vinden het ook niet erg om langer door te werken of eerder te beginnen. Als het bij ons iets minder druk is, helpt een van ons bij de intermediair Service Desk of bij Acceptatie mee. Dan moet de ander wel een tandje bijzetten, maar geen probleem, samen moeten we het doen.
- Al 5 jaar op rij zijn we uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Uiteraard gaan we ook voor de 6e. Waarom winnen wij hem dit jaar weer? Tuurlijk winnen we hem weer, waarom niet!!!
Wordt u nog steeds blij van onze service?
Stemt u opnieuw voor FlexFront in de Gouden Lotus verkiezing 2021?
Breng uw stem uit.