donderdag, 22 juli 2021 13:56

Onze collega’s vertellen over hun werk bij FlexFront. 5 vragen, 5 eerlijke antwoorden. Maak kennis met Margriet Zwartjens, Intermediair Service Desk.

  • Kun je 3 woorden geven die bij FlexFront en bij jou passen? Positief, betrokken en servicegericht. 

 

  • De leukste verrassing of een compliment die je op het werk hebt gekregen? Ik kan helemaal verrast zijn als een adviseur zegt 'wat fijn dat ik je spreek'.

 

  • Hoe ziet een normale werkdag er voor jou uit? Met welke teams schakel jij het meest? Om 8.45 uur starten we als team met een dagstart, daarna de mailboxen bijwerken om vervolgens om 9.30 uur klaar te staan voor de eerste bellers op onze inboundlijnen. Door de dag heen zijn er wat tijdblokken om de mailboxen even bij te werken en om vragen die via de chat binnenkomen te beantwoorden. Tijdens mijn werk schakel ik het meest met onze acceptanten van de verschillende teams en geldverstrekkers.

 

  • Met wie zou je een dagje willen ruilen op kantoor en waarom? Ik zou wel eens een dagje willen ruilen met een collega van het fullservice team, nazorg en klantbehoud is ook een mooi onderdeel van servicegericht zijn.

 

  • Vorig jaar wonnen we de Gouden Lotus voor de 5e keer. Om dit te vieren hadden we een feestweek op kantoor. Elke dag iets leuks voor alle collega’s, zo heeft de directie een dag pannenkoeken gebakken voor iedereen. Stel dat we dit jaar de 6e op rij winnen wat moeten zij dit jaar gaan doen? Eindelijk eens iedereen live zien, in deze tijd van veel thuiswerken ken ik inmiddels de meeste collega’s wel van naam maar nog niet van gezicht. Een BBQ feestje lijkt me tof.

 

Wordt u nog steeds blij van onze service? 

Stemt u opnieuw voor FlexFront in de Gouden Lotus verkiezing 2021?

Breng uw stem uit.