FAST inlog adviseur | contact
donderdag, 22 juli 2021 13:56

Onze collega’s vertellen over hun werk bij FlexFront. 5 vragen, 5 eerlijke antwoorden. Maak kennis met Alexander Anastassiadis, Intermediair Service Desk.

  • Als je moet kiezen: op kantoor werken of thuis? Wat maakt het verschil voor jou en wat mis je het meest?​​ Ik werk het liefst op kantoor. Het contact met mijn collega’s geeft mij een positieve boost! 

 

  • Hoe belangrijk is de relatie met de adviseur voor jou? De relatie met de adviseur vind ik heel belangrijk. We doen het namelijk met elkaar, als de relatie tussen de adviseur en FlexFront goed is dan bereiken we veel meer en is de consument ook gelukkig.

 

  • Geef 3 woorden die bij FlexFront en bij jou passen? Service, positiviteit, samenwerking.

 

  • Het afgelopen jaar was een misschien nog wel pittiger jaar dan het jaar daarvoor. Grote pieken in drukte, aanvragen en telefoontjes. Er werd veel van de collega’s gevraagd. Hoe ga jij (met je team) hiermee om? We hebben het als team zo goed mogelijk opgepakt. De communicatie in het team en met de andere teams is hierin een belangrijke rol geweest. Door goed met elkaar te blijven communiceren konden we de drukte enigszins onder controle houden.

 

  • Al 5 jaar op rij zijn we uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Uiteraard gaan we ook voor de 6e. Waarom winnen wij hem dit jaar weer? We willen allemaal de beste service geven en we doen daar met elkaar alles aan om het ook waar te maken. De positivieit die wij aan de dossiers geven maakt de samenwerking heel fijn! We staan klaar voor de adviseurs en denken niet in problemen, maar in oplossingen.

 

Wordt u nog steeds blij van onze service? 

Stemt u opnieuw voor FlexFront in de Gouden Lotus verkiezing 2021?

Breng uw stem uit.