FAST inlog adviseur | contact
woensdag, 28 juli 2021 14:09

Onze collega’s vertellen over hun werk bij FlexFront. 5 vragen, 5 eerlijke antwoorden. Maak kennis met Mireille Bartoli, Compleet Dossier Service.

  • Als je moet kiezen: op kantoor werken of thuis? Wat maakt het verschil voor jou en wat mis je het meest? De combinatie van thuis en op kantoor werken is voor mij ideaal. Ik werk twee dagen thuis en twee dagen op kantoor. Thuis ga je maar door met het werk. Als ik op kantoor ben maak ik tijd voor gezelligheid en heb je lol met collega’s. Dat is ook belangrijk, krijg ik heel veel energie van. 

 

  • Hoe belangrijk is de relatie met de adviseur voor jou? Heel belangrijk. Je moet het toch met zijn tweeën allemaal voor elkaar krijgen voor de klant.  Mijn regel is ook dat we geen contact hebben via de chat maar elkaar gewoon even bellen. Dat maakt het persoonlijker. En als je elkaar een keer gezien hebt leer je elkaar weer anders kennen en dat is ook belangrijk voor de werkrelatie. Een lunch lijkt mij hartstikke leuk.

 

  • Geef 3 woorden die bij FlexFront en bij jou passen. Flexibel, professioneel en gezellig.

 

  • Het afgelopen jaar was een misschien nog wel pittiger jaar dan het jaar daarvoor. Grote pieken in drukte, aanvragen en telefoontjes. Er werd veel van de collega’s gevraagd. Hoe ga jij (met je team) hiermee om? Mijn eerste gedachte is 'niet', het is namelijk nog steeds heel druk. We hebben dit jaar veel nieuwe grote klanten voor Compleet Dossier Service erbij gekregen. Dat is natuurlijk super maar zorgt ook voor een drukte, een soort luxeprobleem. Je wil alle klanten de beste service blijven leveren. Dus geven we allemaal wat extra gas. Ons team is flexibel, we werken over wanneer nodig en heel belangrijk is het overzicht blijven houden. Je moet er samen het beste van maken.

 

  • Al 5 jaar op rij zijn we uitgeroepen tot beste serviceprovider van Nederland. Uiteraard gaan we ook voor de 6e. Waarom winnen wij hem dit jaar weer? Omdat we service leveren waar je blij van wordt. We zetten net dat stapje extra en wij maken het verschil. De klant staat bij ons echt centraal. Oh en mochten we hem dit jaar weer winnen, dan zou ik het heel gezellig vinden als er een frietkraam voor het kantoor komt te staan. Dat is zo gezellig!

 

 

Wordt u nog steeds blij van onze service? 

Stemt u opnieuw voor FlexFront in de Gouden Lotus verkiezing 2021?

Breng uw stem uit.