FAST inlog adviseur | contact
dinsdag, 19 april 2022 10:31

Onze collega’s vertellen over hun werk bij FlexFront. 5 vragen, 5 eerlijke antwoorden. Maak kennis met Ronald op der Heijde, Senior Hypotheekacceptant.

Het is al enkele weken druk in de hypothekenbranche. Wat betekent dit voor jou?
Veel overwerken, ’s avonds en zaterdagen. Even dat stapje extra om dossiers af te handelen en de boel in goede banen te leiden. Ik filter continu de prioriteiten eruit en zorg dat ze verwerkt worden.

Onze slogan is ‘Service waar u blij van wordt’. Wat is jouw bijdrage om deze slogan waar te maken?
Meedenken met het intermediair, denken in oplossingen en aandacht blijven besteden aan het persoonlijk contact met intermediairs! Zeker in deze tijden zorgen voor een goede communicatie, zowel intern als extern. Daarnaast zijn er systeemtechnisch een aantal reminders ingesteld, zoals bijvoorbeeld tekengeldigheid en geldigheid van dossiers.

Wat doet jouw team om te zorgen dat jullie de beste service blijven leveren?
Met zijn allen de schouders eronder en ook in de avonden en in het weekend werken we door om de achterstanden in te halen. Ondertussen blijven we de service verlenen die we in ‘normale’ tijden leveren.
We werken continu aan procesverbeteringen en optimalisering van de dienstverlening, bijvoorbeeld digitalisering, implementatie van een IBL-tool, taxatie- en compleet dossier service.
We informeren tussenpersonen over de laatste ontwikkelingen binnen FlexFront door middel van bijvoorbeeld webinars en nieuwsbrieven. FAST wordt continu verder ontwikkeld, zodat we de klant optimaal kunnen ontzorgen. Binnen de organisatie hebben we korte lijnen, waardoor er snel geschakeld kan worden en processen en beleid snel aangepast kunnen worden.

Wat maakt het werken bij FlexFront zo leuk?
Ik heb hele leuke collega’s! Je mag meedenken en je stem wordt gehoord. Jouw bijdrage wordt gewaardeerd. Ook is er aandacht voor de sociale kant. Denk aan bedrijf- of teamuitjes, presentjes bij geboorte, ziekte of zo maar. De onboarding voor nieuwe medewerkers is goed geregeld. En natuurlijk de samenwerking met het intermediair, met altijd de insteek ‘wat kan er wel!’

Waarom verdient FlexFront voor de 7e keer de award?
“We doen waar we goed in zijn!"

Stemt u opnieuw voor FlexFront in de Gouden Lotus verkiezing 2022?