Compleet Dossier Service is voor u misschien wel dé uitkomst. U kunt zich focussen op het advies en ons team ontzorgt u en uw klant volledig in het hypotheekproces.
Wij begeleiden uw klant tot en met passeren bij de notaris met het juist en tijdig aanleveren van de stukken, we bellen de klant op om uitleg te geven, te attenderen op belangrijke deadlines en leggen alles rustig en professioneel uit. En wij zijn bereikbaar voor uw klanten, ook als u bijvoorbeeld een weekje vrij bent. U ontzorgen we door de ORV aanvraag van uw klant te monitoren, een Bankgarantie aan te vragen en te monitoren, de communicatie met de geldverstrekker te verzorgen en u alleen te betrekken als er adviesinhoudelijke vragen zijn.
De ervaring leert dat u tussen de 4 en 6 uur per klant aan tijd bespaart. Mooi om deze tijd te besteden aan het adviseren van meer klanten, aan bestaande klanten met actief klantbeheer of te genieten van wat meer vrije tijd.
Natuurlijk wenst u graag kwaliteit te leveren aan uw klanten en grip te houden op uw dienstverlening aan uw klanten. Op dat vlak kunnen we u echter garanderen dat het Compleet Dossier Service team uw verwachtingen zal overtreffen en een zeer hoge kwaliteit levert.