Op weg naar de allerbeste 2021

Vanaf 29 juni 2021 tot en met 20 augustus 2021 was er de jaarlijkse Gouden Lotus Award verkiezing die door InFinance dit jaar voor de zesde keer uitgereikt werd. FlexFront heeft met trots en dankbaarheid ook in 2021 de Gouden Lotus Award in de categorie Beste serviceprovider > 700 kantoren gewonnen.

 

 

Wat is de tussenstand?

 

Hoe word je de allerbeste?

De allerbeste word je natuurlijk niet zomaar, daar moet hard voor gewerkt worden. Om uit te zoeken wat onze klanten bezig houdt, wat u belangrijk vindt en wat verbeterd kan worden, stuurden we in maart 2021 naar alle adviseurs die klant zijn bij FlexFront een klanttevredenheidsonderzoek.

Onderstaande antwoorden volgden op de vraag: Wat is voor u de belangrijkste reden om met FlexFront samen te werken? 

  • Breed/compleet assortiment geldverstrekkers
  • Snelheid van verwerken
  • Voorbespreekdesk
  • Een of twee specifieke geldverstrekkers

Voor de algemene klanttevredenheid gaf u ons een 7,7 en een NPS van +55

 

Naast de positieve score en de vele complimenten zijn natuurlijk ook een aantal aandachtspunten benoemd:

  • De bereikbaarheid verbeteren gedurende drukke perioden
  • Meer sturing gewenst op de geldverstrekkers om beleid en processen te verbeteren
  • Nog duidelijker communiceren over een dossier
  • Kwaliteit kost geld, maar kan FlexFront toch kijken of de kosten per dossier verlaagd kunnen worden

 

Uiteraard hebben we in het afgelopen jaar niet stil gezeten en is er veel gedaan om onze dienstverlening op het voor u vertrouwde niveau te houden en waar nodig te verbeteren. 'Samen met u toekomstproof’ is slechts een van de pijlers waar FlexFront aan heeft gewerkt. Dit is volledig gericht op het realiseren van een gezonde business voor de onafhankelijke en ongebonden advieskantoren in Nederland. Daar willen wij u graag bij ondersteunen met FlexFront Full Service. Naast deze mooie nieuwe service, waar we u in het najaar meer over gaan vertellen, hebben we ons FAST systeem verder ontwikkeld, onze bereikbaarheid uitgebreid en verbeterd en blijft de kwaliteit van onze dienstverlening en service het allerbelangrijkste. En natuurlijk blijft er altijd genoeg over om verder te verbeteren, elke dag een stapje beter!

 

Dit is wat collega adviseurs over ons zeggen

  • Samenwerken komt neer op betrouwbaarheid en wederzijds respect, dat proef ik bij FlexFront. | Kippers ter Keurs - Herman Kippers

 

  • De deskundige collega’s zijn altijd bereid om mee te denken en de voorbespreekdesk geeft mij de mogelijkheid om aanvragen, welke maatwerk betreft, te laten beoordelen of hiervoor mogelijkheden zijn. | CC Adviseurs - Carla Hendrix

 

  • Complimenten voor de FlexFront Academy. Dat vind ik echt een meerwaarde. | Van Houwelingen Financiele Diensten - Johan van Houwelingen

 

  • Door FlexFront kunnen wij onafhankelijk zijn aangezien het toegang geeft tot nog meer aanbieders. Ondanks de groei van FlexFront is de samenwerking persoonlijk. Zeer sterk punt is dat FlexFront open staat voor opbouwende kritiek, schromen ook niet om dit wederzijds te doen, dit versterkt de samenwerking en de relatie. Dank voor het vertrouwen. | Van Kooten Financiele Raadgevers - Geurt van Kooten

 

  • Voorbespreking met specialisten is kostbaar. De Rotterdamse Adviesgroep BV - Raymond Wijnand

 

  • We zijn een klein kantoor. Voor ons betekent FlexFront ook dat wij de ervaring en kennis van FlexFront kunnen gebruiken om de wensen van onze klanten beter te kunnen invullen. | Meerkerk Assurantiën - Huib Slingerland

 

  • De ondersteuning en vaak snelle afhandeling maken FlexFront. | Stoker Insurance - Roland Stoker

 

Ons team op weg naar de allerbeste

We stelden onze FlexFront collega’s 5 vragen over hun werk bij FlexFront. Het resultaat: 5 eerlijke antwoorden. 

 

Terugblik 2020