FAST inlog adviseur | contact
dinsdag, 08 juni 2021 13:31

In 2004 is Christiene gestart met CVS Hypotheken. CVS Hypotheken is een gespecialiseerd advies- en bemiddelingsbureau, aanvankelijk gericht op uitsluitend hypotheken. Door de jaren heen is de dienstverlening uitgebreid met (bij hypotheken behorende) verzekeringen, consumptief krediet en financial lease.

Christiene kan je met recht een ervaren financieel adviseur noemen die dus al jaren haar eigen adviesbureau runt. Met veel passie voor haar klanten. En dat is nu juist gelijk de belangrijkste twijfel geweest bij het uitbesteden van de  binnendienstwerkzaamheden aan FlexFront. “Bij mij is de klant echt koning en ik ben een pietlut als het gaat om dossiervorming en afhandeling ervan.” Aldus Christiene. “En dan is natuurlijk de vraag of FlexFront er hetzelfde in staat en dezelfde kwaliteit levert. Je geeft toch je klant uit handen aan iemand die 30 of 40 kilometer verder zit.”

 

We zijn na uitbesteding nu inmiddels een jaar verder en Christiene is blij dat ze dit gedaan heeft. Natuurlijk doen de mensen van FlexFront het soms net anders dan dat ze zelf zou doen, maar ze is erg tevreden over de kwaliteit en klantgerichtheid van FlexFront. Het klopt dus wat Nathalie van FlexFront tegen Christiene zei: “Christiene, we doen dit al zo lang, dat komt helemaal goed!”

 

Dus qua kwaliteit zit het helemaal goed. Maar Christiene ziet nog meer voordelen van het uitbesteden. Allereerst scheelt het mij veel tijd per klant en deze tijd kan ik besteden aan zaken die ik belangrijk en leuk vind. Ik kan me nog meer bezig houden met klanten werven, aan meer klanten advies geven, maar ook nieuwe campagnes lanceren, zoals laatst de mailing aan senioren. Nu heb ik daar tijd voor en durf ik dit ook te doen, omdat FlexFront makkelijk kan opschalen en mij kan ondersteunen in de binnendienst.

“Ik kan nu makkelijk meer klanten bedienen en ik zit tegelijkertijd niet meer iedere avond te werken. Het scheelt mij echt waardevolle tijd.”

Tot slot geeft het uitbesteden ook rust, omdat het werk gewoon doorgaat als je een keer een paar uurtjes vrij neemt of als je op vakantie bent. Ook als jij met een andere klant bezig bent of even niet kan schakelen, is het fijn dat er iemand is die het dossier kan oppakken, zoals laatst een dossier dat niet vlekkeloos liep bij de notaris. Dat zijn momenten waarop je echt ontzorgd wordt.

 

Ik heb er voor gekozen geen eigen binnendienst op te zetten. Als je eenpitter bent, is dat toch lastig. Allereerst kost het altijd tijd om mensen in te werken en aan te sturen. Daarnaast is er toch altijd sprake van onzekerheid. Heb je door de maanden en jaren heen wel genoeg werk om iemand te kunnen betalen? De inzet van FlexFront is ook op dat vlak flexibel en dat is toch het toverwoord: flexibiliteit.