Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact
maandag, 06 april 2020 08:49

Michiel van der Linde, onze commercieel manager gaf het al aan in zijn blog: wat een dynamiek en energie bij FlexFront. Maar, dat is te zien in de hele markt. Iedereen is bezig met het zo goed als mogelijk reageren op de huidige Corona-situatie.

Veel geldverstrekkers komen in beweging en passen hun beleid tijdelijk aan om de consumenten zo veel als mogelijk te helpen. Wij hebben een liveblog opgezet en informeren u daarmee continu over deze tijdelijke maatregelen van geldverstrekkers. En natuurlijk zijn ook heel veel adviseurs direct in actie gekomen. Adviseren op afstand, video-afspraken en online-advies worden versneld toegepast.

 

Als FlexFront zijn we dagelijks bezig om u service te geven waar u blij van wordt en om de allerbeste serviceprovider van Nederland te blijven. Dat zijn we al vier jaar op rij, maar onze uitdaging is dit iedere dag, elk dossier en tijdens elk contact met u te bewijzen en ook voor de vijfde keer op rij deze award te winnen. In mijn nieuwsbrief ‘2019-een hectisch jaar’ van enkele weken terug heb ik u meegenomen in onze uitdagingen. De enorme drukte van vorig jaar heeft ons echt uitgedaagd. De enorme betrokkenheid van mijn collega’s, hun inzet en de wil om u en uw klanten te helpen, hebben ons er doorheen gesleept. Dezelfde karaktereigenschappen die er nu voor zorgen dat we ook in deze bijzondere tijd u blijven helpen. Samen staan we sterk.

 

Na de drukte van vorig jaar wilde ik het vizier richten op de toekomst. Hoe kunnen wij u helpen om uw advieskantoor toekomstproof te maken. Kunnen we u helpen met de slag naar online advies en de online klantreis? Of met de flinke uitdagingen van het automatiseren en digitaliseren van het hypotheekadviesproces en uw kantoor? En wellicht met een gezond verdienmodel maken van actief klantbeheer? Wij zijn hier in ieder geval mee bezig en hopen u hier stap voor stap mee te gaan helpen. Graag ga ik hierover met u in gesprek. Stuur mij een mail of bel mij om een gesprek in te plannen.

 

De realiteit is nu de Corona-situatie en de uitdagingen die dat met zich meebrengt. Het hier en nu vraagt veel aandacht van ons. Ik hoor dan ook graag hoe we u nu kunnen helpen. Kunnen wij u helpen met ons Compleet Dossier Service of kunnen wij de geldverstrekkers vragen om specifiek beleid of het proces aan te passen? Ik hoor het graag van u. In de tussentijd hebben we het allemaal enorm druk. Ook onze aanvragen zijn verdubbeld. Wij kiezen voor kwaliteit en service waar u blij van wordt. De verwerkingstijden zullen door al die aanvragen oplopen, maar dat proberen tot het minimale te beperken. We houden u hiervan op de hoogte. We hopen op uw begrip en samenwerking. Nogmaals, samen staan we sterk!

 

Een ondernemende groet,

Dylan Dresens
Directeur FlexFront
d.dresens@flexfront.nl / 06 109 136 07

Nieuwste berichten van Dylan Dresens