Werken bij FlexFront? | inloggen adviseur | contact
vrijdag, 19 juni 2020 09:47

Sterker uit de crisis komen, dat namen we ons bij FlexFront stellig voor toen we begin maart geconfronteerd werden met de lockdown en het exponentieel stijgende aantal aanvragen. We waren niet voorbereid op deze aantallen. We werkten natuurlijk al vanuit huis maar niet zo massaal als nu. We zagen elkaar niet meer, maar waren drukker dan ooit tevoren.

Het volledige team van FlexFront en Nationaal Hypotheek Loket zette zijn schouders eronder en pakte met positieve energie de handschoen op. Bloed, zweet en tranen, want wat werd het druk, en dat is het tot op de dag van vandaag nog steeds. Wat moesten we bergen verzetten. Steeds bleven we ons realiseren dat we het voor die klant doen, die klant die enorme spanning heeft, geconfronteerd met pushende makelaars, dringende deadlines en allerlei spannende keuzes.

Ook voor die adviseur, die de hele dag zijn klant moet ‘managen’ in bovenstaande. Die die spanning als geen ander voelt, die ziet wat er economisch aan de hand is, die hypotheekregels aangescherpt ziet worden en alle marktpartijen ziet worstelen met de enorme hoeveelheid aanvragen. Voor die adviseur gaan we door het vuur.

We hebben allerlei maatregelen genomen om klant en adviseur zo goed mogelijk te blijven bedienen. Zo namen we liefst 25 collega’s extra aan die we in no-time opleidden en die al snel volop meedraaiden in de operatie. We werden zo vaak gebeld dat onze binnendienst overspoeld werd en wachttijden opliepen. Daarom draaien we de zaken om: pro-actief geven wij onze adviseurs de informatie die ze nodig hebben, zodat zij er niet zelf achteraan hoeven en zich full-focus op hun klanten kunnen richten. Ontzorgen, alles voor de klant: zo doen we dat bij FlexFront.

Daarnaast zien we de behoefte bij adviseurs aan goede en snelle informatie op allerlei vlak. We hebben de FlexFront Academy vol opengezet en organiseren sinds maart elke twee weken een webinar. Aan het aantal deelnemers en de hoge waardering, keer op keer, zien we dat het een schot in de roos is. Op ons liveblog posten we elke dag wat er op corona-vlak gebeurt in de markt.

De capaciteit van ons Compleet Dossier Service team is verhoogd. Daarmee ondersteunen we veel kantoren met hun binnendienstwerkzaamheden. Wij nemen namens de adviseur contact op met de consument en begeleiden deze door het gehele hypotheekproces heen. Dit naar hoge tevredenheid van de consument en van de adviseur, die wij hiermee volledig ontzorgen.

Dit alles geeft ons de energie om volle bak door te gaan. Natuurlijk gaat er door de enorme drukte af en toe iets fout. Óók bij ons. De verwerkingstijden zijn opgelopen, maar in goede samenwerking komen we ook hier weer uit en lossen we het samen op. Samen met onze adviseurs, samen met onze geldverstrekkers, samen de beste service leveren voor de klant. FlexFront power. Sterker uit de crisis komen dankzij een toekomstbestendige samenwerking met onze adviseurs. Dank u wel voor die fijne samenwerking! We gaan door!!

 

Michiel van der Linde

Commercieel Manager